24/4-08

Har ringt frissan i panik har fetaste tovan där bak i håret eftersom det där jävla limmet till löshåret har kletat in sig i mitt riktiga hår, crap! Hehe frissan hon bara ojoj då Hon- du vet att man ska ju ta bort dom hos oss och inte hemma Jag- nä jag vet det var jätte dumt, du MÄSTE hjälpa mig! drog värst vit löngnen om att jag tog ut det hos en kompis kompis som sa att hon visste vad hon gjorde men att det blev inte bra ialf hehe vågade fan inte säga att det var jag och nins i ett tappert försök om att ta ut det själv och spara 2000 spänn. Men får ju åka dit ialf och fixa skiten! Men har ju fått ut nästan allt så det lär ju inte bli lika dyrt, fan så dum man är ibland. Nu blir det att se på tv ett tag sen stallet och rida och bolaget sen! personal fest imorgon, sweeet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0