Bil Ägare

Då har man köpt sig sin första bil, tänka sig MIN första bil det är ju rätt coolt. hehe De blev en 94 citroen mörkgrå kombi. Den går som en klocka på vägen:) så den duger bra! Jag och Madde var å red på lettir och jupiter för ett tag sen, det var trevligt. ska vara häst hus och hundvakt igen:) skönt att få komma hemifrån lite. Det är rätt mycket om och men nu, vad fan ska man göra med sitt liv? (Den stora frågan som är högst på prio listan) Det finns så många vägar man kan välja att gå men hur ska man veta vilken väg som är rätt, Jag har så mycket som jag skulle vilja göra men man kan ju inte få allt eller kan man? Men något som jag däremot vet är att det kommer inte hända något om man bara sitter och väntar. Så nu är det dags att förändra sitt liv börja tänka i nya banor och ta tag i sitt liv och försöka ge de lite mening. Det finns inget som är bättre en när en dröm blir verklighet, man måste bara se till att förverkliga sina drömmar det kommer inte att vara lätt alla gånger men de värsta som kan hända är att man misslyckas men då var det inte menat att det var det man skulle göra då slipper man sitta där om 20 år och undra om man gjorde rätt eller inte. Jag tror att det finns en mening med livet och att alla är satt på den här jorden av olika orsaker och vad dem är vet jag inte men allt vi gör, hör och ser har en mening att lära sig av sina misstag för att misslyckas är bara mänskligt vissa gör det mer en andra vissa måste kanske kämpa hårdare en vissa för att omständigheterna är olika men allt vi gör formar oss till det vi kommer att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0