En bra dag

Helt sjukt fint väder å solen bara lyser, ska flytta in hos marie  i gäddvik idag tills på söndag för dom skule till sthlm på en begravning. Tror jag ska ta med mig hunden, annars blir jag ju så ensam i det stora huset. Ska ringa Anna snart och fråga om hon ska med och rida men kan ju låta henne vakna först:) Jag har varit jätte duktig har promenerat på lång promenad både igår och i förrgår så det blir en idag också! Är väl kanske inte så mycket att skryta med, men något är det ialf. Ska och rida lektion ikväll på dád ska bli skojj, hon är ju så grymt rolig att rida! Det är inte ofta man får rida någon som har så jävla lätt för tölten och som är riktigt flott och kan öka nästan hur fort som helst, nä de är häftigt. Får väl se om det finns någe internet hos Marie men det tror jag nog så ska jag uppdatera om helgens bravader m.m hehe ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0