Ladies Night

Vilken toppen dag det har varit soligt varmt och fint! Var ut och red på förmiddagen och Léttir var super fin idag, var och red 2 lektioner hos sylvia igår så nu är jag jätte motiverad till att träna ordentligt. En stor lastbil hade parkerat in min bil idag så var tvungen att vänta jätte länge innan jag skulle komma därifrån dom höll på att lasta av en massa grejjer men tydligen så gick det att komma igenom i mellan snödrivan och lastbilen men det var lite halt och mycket snö så bilen bara spann hehe så då hjälpte gubbarna mig att backa ut bilen och skotta lite så man tog sig över den stora snö kanten, men dom var då väldigt trevliga och tackade mig för tålamodet. Nu har jag varit hem och duschat lite ska börja fixa mig lite inför ikväll, ska vara tillbaka i Gäddvik kl 17:00 för då kommer Anna till mig så ska vi laga lite god pasta sallad och kanske basta men de beror på om vi förstår hur den fungerar, vill ju inte ta sönder den! Sen vid 21:00 så kommer några från jobbet, det blir nog kul sen blir det utgång, jag nykter såklart(fylle chaffis) hehe Nä fan det går riktigt bra för mig, är som rätt sund nu för tiden bortsett från en last då vill säga rökningen men får väl jobba på de lite senare tror jag fan man kan ju inte lägga av med allt på en gång ju;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0