lördag

Då har man vaknat släppt ut alla hästarna och gått på lång promenad med hundarna, rengjort katt lådan, matat hundarna och katterna och hämtat posten. Höhö visst är jag duktig! Blev Cleo en sväng igår med Lisa hade skit trevligt. Trodde inte att det skulle vara så skojj att gå ut nykter bland en massa fyllos men det var de faktiskt. Hehe en okänd man kom fram och tog tag i mig på dans golvet och sa men hörru tjejen släpp loss lite då, jag är nog lite tillbaka dragen på dansgolvet när jag är nykter. Men sen tänkte jag ähh men vad fan jag släpper väl loss lite och dansar med han ett litet tag han vara ju som rätt så rolig ändå, sen så frågar han vill du ha en öl och jag som kör då svarar ju nej jag kör bil ikväll, Han- men vad har du i glaset då, Jag- redbull, Han-men sluta nu vad vill du ha ? Jag- nä tack det är bra! Han- men du får ju vad du vill, Jag- nä tack ännu engång men jag ska köra bil hem ikväll och då vore ju inte det så smart. Hehe sen flydde jag och Lisa dansgolvet. Jaa mycket fick man då skratta åt igår, folk blir ju som lite små roliga i fyllan och villan och när det kommer till att tänka klart och förstå vissa saker så är det inte så lätt alla gånger. Men det vet man ju av egen erfarenhet;P nää så fan gå ut nykter var inte så dumt ändå, får nog bli min nya grejj eller en öl eller två skadar ju inte men städat blir det hädan efter så mycket roligare att komma ihåg allt dagen efter och slippa må piss för att bakfyllan är där! So no more hangovers for a while;) Seee Yaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0