Ridlektion

Har nyss kommit in från stallet gått med hundarna och gett hästarna kvälls, det tar lite tid att mata 25 hästar. Har haft en ridlektion idag för 6 duktiga elever det var riktigt roligt att hålla lektion, var ju ett tag sen hade ju rätt många i höstas när jag jobba utanför sthlm. Jag känner mig mycket säkrare nu, var som inte alls så nervös när jag väl ställde mig där och skulle prata. Skit kul var det ialf och dom var jätte duktiga och fixade alla gångarter även fast det gick lite fort för vissa. Idag hann jag bara rida lettan och daddan men det gick super bra med båda, har mutat daddan lite med gosaker så kanske jag kan fånga henne imorgon, för det hurreni är ingen barnlek ibland när hon inte känner för att komma in. Men jag känner mig väldigt positiv så jag tror det kommer att gå fin fint! hehe får väla se imorgon. yes yes nu ska jag ringa till Elin, ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0