torsdag

Vaknade tidigt av mig själv idag skönt! Fan det är nått i nettans rum jag inte tål får fan utslag när jag sover där och blir som förkyld hehe igår kväll tog jag och nina ut håret skönt att bli av med den där skiten, har väl en del tovor att ta itur med idag men det ska nog gå bra. Imorgon ska jag och nina klippa oss och färga håret, så vi blir lite vår fina. Mitt hår är nu alltså en tredje del utan löshåret, känns riktigt tunt fast det är det ju inte men det känns så! Ska hoppa in i duschen nu,sen ska jag käka lunch på jobbet och planera för imorgon hehe lite sjukt att äta lunch på jobbet när man är ledig. Imorgon bilr det after work med jobbet. :)











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0