080808

Tur eller otur det är frågan!?! måste nog säga att mer otur har det nog varit idag, tänk vad vissa små grejjer i ens vardag kan bli så stora och jobbiga eftersom man alltid kör på rutin och människan är ju som lite känd för att ogilla förändringar. Men ibland kan det ju vara till det bättre men hur ska man veta om man inte provar, jag är ett typ exempel på hur man inte ska göra jag säger hela tiden att jag ska förändra på vissa ovanor och beteenden men jag lyckas endå falla tillbaka i samma gammla spår, kan människor förändras eller kommer vi alltid i slutändan hamna där vi börja, tillbaka till ruta ett. Men jag tror att mycket handlar nog om motivation och vilja. Men har nog bara inte varit så motaglig till det där med att vilja, men det blir bättre.  Så hell yeah för det! är såå trött så nu blir det att äta nå middag och sen inta sängen och invänta john blund. Imorogn blir det att måla och hinna med bolaget på dan och sen blir det western farm och se på drängarna hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0