Farmen

Haha vilken sjujävla kväll det var igår alltså, började kvällen med att byta ett fram däck på min bil eftersom att jag hade kört på en spik jävel! Men nu kan han rulla igen, har riktigt ont i armen vette tusan vad man har lyckats med, men sjukt ont gör det ialf haha kansek fick mig nån åkomma när jag flög av tjuren som en liten vante igår , balansen var ju kanske inte den bästa. Men det roligaste på hela kvällen måste nog varit när jag och nettan hoppade av bussen på munkeberg så skulle vi gå hem därifrån men då fick vi för oss att vi ville ha ostbågar och mat från shell så då liftade vi med nå turkar haha och vi skrattade så vi grät och när vi sen väl kom in på shell så hade dom för små ostispåsar tyckte vi sen kröp nettan omkring på golvet på shell HAHA sen sprang vi över till statiol och hadlade ostisar och french hotdogs å cocacola sen när vi kom ut från statiol så skulle vi börja gå hemmåt så ser vi att turkarna väntar på oss och börjar vinka hejvilt sen fick dom skjutsa hem oss fast inte ända fram man vill ju inte att dom ska veta vart man bor, så lurade vi dom att vi skulle upp och jobba imorgon å troka gammlingar i arslet dom höll på att dö av skratt! Visserligen så jobbar ju en trött nettan idag, stackarn, men hon torkar inte folk i arslet hoppas jag;) nää nu ska jag försöka äta nått. Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Nina

JA! kan vi inte rida på en sån där tur som du och jag gjorde när vi irrade bort oss? ;) hahaha fast kanske fortsätta mot kallax den här gången haha ;)

2008-08-10 @ 15:01:27
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0