i´m back in the game

Ja nu har mitt anfall av deppretion börjat lägga sig lite, men man har ju alltid lite form svackor. Har kommit till insikt och i am back in the game! Men ibland måste man få vara ledsen, men då brukar jag tjuta lite så känns det lite bättre sen haha. Det har varit så mycket på senaste, det är så mycket jag skulle vilja ändra på men ibland är inte livet med på det jag vill, för när jag vill att det ska hända nått så blir jag lite för otålig och vill att allt ska komma på en gång, men det funkar ju inte riktigt så, ibland så måste man faktiskt vänta på sin tur och gilla läget för ett tag. Men jag gillar inte riktigt att planera och vänta på saker, jag är lite mer spontan och gör saker som faller mig in, men det håller inte i längden. Nog om det nu ska börja städa och diska så jag kan måla imorgon för nu jävlar måste det fan bli gjort! seeee ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0