it´s my life

Shit snart måste jag ju få gå på en hälsokontroll har fortfarande ont i hela kroppen och är riktigt trött hela tiden, nått som inte stämmer är det ialf! Grattis nina till lägenheten är såå glad för din skull. Misär på jobbet är det också, men det blir väl bättre snart hoppas jag. Har just suttit och räknat på min ekonomi och kommit fram till att boka mitt möte med banken och ta ett lån och göra mina silikon bröst, det kommer ju bli lite mindre pengar på nöjen men det får det vara värt, behöver ju kanske inte bränna 1000 spänn varje krog kväll haha. Har tänkt igenom det här väldigt nog och länge och det är verkligen  nått jag vill göra för mig själv. Nu blir det prodjekt runway dubbelavsnitt och efter det sex and the city kan det bli bättre;P åh har föresten diskat och tvättat, jag = Duktig hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0