jag är

Så trött så jag skulle kunna somna här och nu, men tänkte klämma in ett blogginlägg eftersom jag har börjat bli lite av en blogg nörd and I like it! Igår natt kunde jag bara inte somna hade en riktigt obehalig känsla i hela kroppen, jag fattar inte vad det är, så jag har nästan inte kunnat sova nått och drömmt en massa mardrömmar. Har haft den känslan hela dagen på jobbet också som om nått riktigt hemskt kommer att hända , så riktigt ofokuserad har jag varit. Men nu är jag lite rädd för att somna vill verkligen inte drömma mer mardrömmar fy så obehagligt det är när man vaknar upp gråtandes för att det känns så verkligt. Såg Tio orsaker att hata dig igår, lika bra varje gång! Har just sett Casanova och kan bara säga hell yeah om Heath Ledger!




I hate the way you talk to me,                                              

and the way you cut your
hair.

I hate the way you drive my car.

I hate it when you stare.

I hate your big dumb combat
boots

and the way you read my mind.

I hate you so much it makes me sick,

it even makes me rhyme.

I hate the way youre always right,

I hate it when you lie.

I hate it when you make me laugh,

even worse when you make me cry.

I hate it when youre not around,

and the fact that you didnt call.

But mostly I hate the way I dont hate you,

not even close

not even a little bit

not even at all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0