Mamma mia

Imorse blev jag kidnappad av nina och nettan fick på mig en ögonbindel och ett halsband som visade sig vara en skylt haha, sen bar det av till teknikens hus där fick vi leka av oss lite, riktigt roligt var det, som barn på nytt! Sen fick jag åka hem och fick strikta order om att fixa till sig lite sen bar det av till Asian kitchen och en väldigt god middag med efterrätt, sen så gick vi på bio och såg mamma mia, fy fan vilken bra film! Den här dagen har varit fylld med överaskningar, Tusen tack tjejer det här behövde vi. Om ni tror att ni har världens bästa vänner så har ni inte träffat mina! 

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0