men jaha...

Självklart så blev man tvungen att rycka in och jobba 16-20. Det går inte nå bra med mina målar planer haha men får fixa det nästa vecka på nån av mina lediga dagar, har ialf köpt mig lite gardinstänger och panelvagnar som är skit fiina! Så idag han jag fixa luggen som var prio så det blev bra, sen så gick jag och nina ut med vovvsingarna också, dom är typ lika stora lillvalpen och min tioåriga jänta, sööta var dom. På måndag ska jag och nina och eventuellt nettan också ta min fin kombi och släpet och dra en heldag på Ikea, gaaah kan inte vänta då blir det att införskaffa en massa roligt nytt till lägenheten.



If ever you need to talk, if ever you need some cheer,                                
remember you have a friend who always be there...

She doesen`t want alot, only to see you smile,

and just to see you happy, she`ll walk that proverbial mile.

Always know she cares, no matter what you do.                                            

You`ll always find her there to give you hugs when you are blue.

There is a saying thet goes: "You don`t have to love in words,
becouse even through silences love is always heard!
 













                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Marilyn Monroe     

Kommentarer
Postat av: Nina

visst har jag sagt att lisa också hänkar ?? :)

2008-08-22 @ 06:38:35
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0