morgon

jaha nu har jag städat och rensat kyl och frys ska ge mig på skafferiet senare var min plan. Nu ska jag duscha så jag blir lite fräsch innan frissan måste dit och fixa luggen så jag kan se nått igen, den växer nå sjukt fort var ju bara tre veckor sen jag klippte mig. Har lagt fram vårrullar på tining medans jag duschar tänkte jag så sen till lunch blir det vårrullar med nudlar och wok grönsaker och chilisås mumms! Ska träffa nina och deras nya lilla tillskott i familjen en shetland sheepdog vid namn mollie så ska  vi gå på en liten promenad med mollie och min lilla tax bella. Sen blir det faktiskt att måla. Idag längtar jag faktiskt att rida och vara i stallet jag och Léttir har haft lite sommarlov i en sådär 8 veckor så har vi kanske ridit 6 gånger och han blir så glad när jag kommer och vill verkligen ut och rida och springa, men det blev bara lite förmycket där ett tag så jag fick som nog för jag har satsat så hårt så länge på mitt största intresse så det kändes inte ens roligt längre, jag kommer aldrig sluta rida eller sälja Léttir behövde nog bara en liten paus, så funderar på att åka och rida ikväll om jag hinner efter jag målat färdigt. Kommer en uppdatering senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0