tjo

Shit vad jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, har mest jobbat då som vanligt. Igår tog jag ned våran sommarhäst hage i mörkret, sen så ska jag till gällivare och jobbar ska vara med på premiär öppningen så åker dit imorgon tills på söndag. Så imorgon ska jag vara här på jobbet kl 08:00 så står det en hyr bil jag ska få köra dit med sen ska jag få bo på duntret i nån stuga haha hoppas jag bor själv! Så det känns faktiskt kul med lite omväxling i jobbet men kommer bli långa dagar där så jobba arslet av sig får man nog göra. Men det bli bra med cash då har jag jobbat ialf tre helger den här månaden. Nä nu blir det att dra sig ut till kassan! ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0