tralala

Sitter på jobbet nu och är inne på sista timman thank god for that, är så sjukt trött så jag till och med somnade sittandes i soffan på lunchen hehe LK i helgen och det sög hårt, fast förfesterna var riktigt bra! Nä kan bara säga att det var kallt och jävligt...Jaha jaha fan varför kan man bara inte låta bli saker man vet att man inte borde göra men man gör dom ialf för att man vill så gärna, men man vet ju alltid hur det kommer att sluta igen precis som förra gången, sen så går man på det om och om och om igen.  Haha jag och nina igår kväll fan vad sjukt roligt vi hade:) Tack det behövdes verkligen! Nu blir det att börja fixa innan stängningen och sen förbi hästarna en sväng sen hem laga middag och städa lite. I helgen ska jag försöka hinna måla klart lägenheten också:) Har köpt ett par skitsnygga fönster rullgardiner typ fast i bambu ja ni vet, det blev fin sen så vet jag exakt vilka gardiner och gardin stänger jag ska köpa men måste bara måla så ska de åka upp också, nice nice! Nina och Nettan tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0