juldagen

Jaha då var julen överstökad och färdig så man kan ta itu med det verkliga livet nu igen vilket innebär städa ur lägenheten i G-stan. Börjar få lite panik, men det löser sig förhoppnings vis. Igår var vi på våran julmorgonritt med hästarna, det är som våran tradition i stallet, det var lite kallt men jätte mysigt och hästarna var sjukt pigga som vanligt. Jag börjar ialf bli frisk vilket är helt otroligt, så jag ska inte festa något förrsen på nyårsafton, tänkte jag. Så jag är helt frisk. Igår var nog bästa julafton ever, hela familjen var här, tilloch med min älder bror och hans familj. Men att se min lille bror öppna sina julklappar var nog det bästa han är helt underbar! Å hunden var helt tokig i alla julklappar, hon går som igång på det för hon skulle då öppna alla klappar som fanns, var hon och slet i pappret på. Imorgon ska jag köpa min tv, Nice! Nu blir det frukost!  

 William

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0