lördag

Veckorna går så sjukt fort, snart är det ett nytt år igen! Har vaknat för en liten stund sen, skönt att ha fått sova ut två dagar på raken, ska in och jobba 12-16 dag så det är rätt så lungt, bara 4 h , fast det lär ju vara ett jävla tryck ändå, helgen innan jul. Efter jobbet har jag lurat med min syrra till stallet och rida ska bli kul, sist hon red var nog på faxe och det lär ju vara typ 4 år sen. Jag har en bakgrunds bild på Léttir på min mobil och när jag visade William den så började han gnägga och pussa på bilden så nog vet jag att jag ska kunna uppfostra han till en riktig hästkar. Haha eller fotbolls proffs men vi får väla se vad det blir av honom, mamma vill att han ska bli frisör efetrsom hon misslyckats med mig och Emma.  Igår målade jag och Elin i lägenheten, det kommer bli jätte fint, känns dock jävligt surt att man gör det för nån annan för att man var för lat när man själv bodde där! Nu blir det att slänga i sig lite mat inann jobbet. Later

 Snuffan

Fylkir

Fyffe

Balance och Léttir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0