Nu är det jul igen

Nu känns det att det börjar bli jul igen, kul att snön ligger kvar ialf för en gångs skull. Annars brukar det ju alltid snöa dagen innan eller på självaste julaftons morgon. Jag har hittat en soffa som jag ska köpa till nya lägenheten, ska åka och betala den imorgon, den är super fin det är en tre sits soffa i läder med en liten divan, den kommer bli perfekt eftersom att jag inte får plats med en större. Tänk att man kan bli så glad av nått så litet. Sen när nya lönen kommer ska jag fara på Hemtex och shoppa loss, bäst att ta med sig Nina, vi blir helt galna där och vill bara ha allt. Sen tänkte jag försöka köpa mig en såndär platt fin tv på mellandags rean en 32 tums blir nog lagom. Sen så måste jag ha en ny säng också, får se vart man ska hitta en sådan, Ikea kanske? några förslag?  Nä det blir nog bra hoppas jag! Så kul att få inreda MIN egna lägenhet nu. Ska börja flytta ut nu till helgen från lägenhetn i G-stan och städa ur den. Ska bli skönt att få det gjort innan jul och nyår. Men Tack Elin för att jag har fått bo där, jag behövde verkligen det! Later

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hemtex is the shit! haha.. När ska vi dra till IKEA då? där blir vi ju som också lite SMÅTT galna. haha som tanter och gardiner, typ :)

2008-12-12 @ 09:49:24
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0