onsdag

Jobb,jobb,jobb...Händer inte så mycket annat just nu, men är ledig på fredag ialf. Då ska jag roa mig med en heldag att städa ur lägenheten. Anna är hemma från uppsala nu och tillbaka på jobbet nu under julen, vilket är mycket trevligt, har saknat henne och marie på jobbet. Fan så halt det är ute höll på att slåihjäl mig när jag skulle flytta på bilen det är som en isbana där. Igår byggde jag, nina och jonas pepparkaks hus och stall och en pansarvagn haha vi hade jätte kul, men hästen som jag och nina gjorde tappade halva huvet, vi försökte att rädda det men det gick inte, men fint blev det, man ska ju se att det är home made;P Lider av kronisk trötthet nu mera, är så sjukt trött och vimsig. Nu närmar sig julen med stormsteg, men har laddat upp med en massa bra julklappar som jag ska ge bort, värsta satsningen så är rätt så pank men det känns bra att kunna ge ibland. Nä men ekonomisktoberoende here i come! Get rich or die tryin , det ska bli mitt
mål i livet.
 Jag och snuffan 04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0