rubrik?

Hatar att måsta komma på en rubrik...Jaha ja då var soffan betald, är lite smått fattig just nu men det gör inget för lönen kommer ju den 22:a så bara 1 vecka kvar. Så det var de lätt värt, jaha igår packade jag ihop alla mina grejor, Elin kom och hämtade det mesta, men vi var väl inte så effektiva som man kanske skulle kunnat vara hehe men vi har ju den här veckan på oss så. Jag har just kört hem det första lasset av mina saker men måste hämta tv-bänken och lite annat som jag inte fick med mig första svängen men pappa ska jag tvinga med så han kan hjälpa mig att bära. Varit ute och ridit har jag också hunnit med, var perfekt rid väder, Léttir börjar komma iform nu han har gått ner massor i vikt och fått upp kondisen och känns faktiskt rätt så mjuk och fin och är inte lika passtaktig i galoppen längre som där för ett tag sen när jag skulle fippla lite. Hehe i förrgår var det två älgar i hästarnas hage och hälsade på, men när pelle skulle gå ut och ge hö så hoppade de över staketet och sprang mot skogs. Nä nu ska jag äta lunch innan det bär av igen mot G-stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0