söndag

Igår på jobbet hade vi någon slags invation av ryssar, det kom typ en hel buss halv fyra och vi stänger fyra. Det var typ tusen barn och 15 vuxna kanske och sen då det var dags att stänga och som alltid när man ska be kunderna att gå hem lite snällt, så var det ingen som fattade vad jag försökte säga , den enda frasen på engelska de kunde var I don´t understand..Men tillslut efter många försök fick jag som dom att förstå, så dom var väl ute typ 20 min efter vi stängt. Drygt! Men vad ska man göra, det är ju inte så lätt när dom inte förstår vad jag försöker säga till dom. Blev utgång på olivers i fredags det var mycket trevligt, lite uppvärmning med sing star funkar alltid och ja vi blir bättre, men vi sjunger väl kanske hellre en bra. Imorgon blir det stan med Elin och sen slutspurten i lägenheten! Nu ska jag försöka städa lite och gör någon middag. See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0