vad gör jag vaken?

Kan inte sova vaknade 03:52 haha det var ialf då jag tittade på kl. Pigg är jag dock vilket inte brukar vara vanligt när jag vaknar, speciellt inte när man har sovit typ 4h. Men jag har hunnit tänka ut en massa bra lösningar till allt och inget ska dra mina planer för Nina när hon har vaknat, hon är som bra till allt. Kl 08:00 ska jag stå utanför elgiganten precis som pansionärerna utanför dollar på mornarna. Så jag får min tv och dvd och kanske till och med en dator. Hmm undar om det är fler som tänkt som jag att vara där kl 8 för att slippa rushen? så den igentliga rushen kanske blir då? fy vad jobbigt i sånna fall, men nu är jag ny badad och fräsch så man kan ju piffa lite hinns ju med är ju två timmar kvar så kanske man får hjälp lite lättare en när man är nyvaken och risig, man kan ju alltid hoppas ialf. Har fått nyckeln till min lägenhet i stan, ska åka och titta på den idag nu när den är nymålad och allt, åh så roligt! Sen blir det stan kl 12:00 med Nettan, då blir det att införskaffa nyårs outfit och en vinter jacka. Jag ligger på topp nu, har varit väldigt behövligt hela fem dagars ledighet, det har jag inte haft på flera år. Later 

 Jag och Nina kan det vara -06 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0