53 h

Det är nu 53 timmar sen jag rökte min sista cigg, känns väldigt bra men jag är nog lite jobbig att vara med just nu är ett nerv vrak grinar åt allt är lätt irriterad men det går väl över snart men det svåraste måste nog ändå vara att komma ihåg att man har slutat. Så sjukt att man kan vara så beroende av något och att det kan påverka en så mycket har rökt varje dag i 6 år förutom en litet försök till att sluta förra sommaren men det höll ju inte, men den här gången ska det göra det!  Så nu känns livet rätt så piss allt som var så bra nyss har bara runnit ut i sanden...Men det är väl som dom säger att när nått verkar för bra för att vara sant så är det oftast det, men jag kanske inte förtjänar att vara lycklig nån jävla gång det ända som kommer i min väg är motgångar, jag orkar inte ha det så här längre. Har varit hos läkaren idag på hälso kontroll äntligen fick jag ut lite medeciner så jag kan bli frisk nån gång så det är ju faktiskt positivt. Ska iväg och träna snart:)




i´m better of without you

Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja och jag liggar ju några dagar före er ;P det lär ju inte vara jag heller haha ;)

2008-07-17 @ 09:26:21
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0