äntligen

Fan så är vi färdiga med sommarhagen åt de små odjuren, Léttri tror alltid att han är vildhäst när han får gå på bete blir alltid svårfångad, fan vad jag hatar det håller ju p¨å att få frispel varje gång jag ska ta in häst fan! ajja men han är ju bara så några veckor om året så det får man väl ta. Red igår igen har inte blivit så mycket av de på senaste han vilar ju sig i from eller ja vi har lite sommar lov, blir inte att tävla han i höst som var planen jag känner att jag orkar inte det! Men igår gick det fatiskt väldigt bra han var riktigt lydig. Jobbat idag som vanligt kände mig ovanligt trött och sliten, ninis kom förbi jobbet idag en sväng, mycket trevligt! Var hos henne igår och spelade lite buzz och såg typ 10 vänner avsnitt hehe :P ångest för att jag inte tränat varken idag eller igår men imorgon då jävlar då blir det sola om vädret tilllåter och träna, gå på power walk och köpa biljetterna till LK. Over and out!






None


None

Bubbi:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0