dag 3

haha är inne på dag tre nu det känns fotfarande otroligt jobbigt att inte få röka speciellt när varenda en röker jag ser fan ciggaretter överallt på marken folk som röker på tv å i all reklam vad är det för värld vi lever i! Inte så konstigt att det är så svårt att bryta en ovana eftersom att det finns runt omkring oss hela tiden. Okej men snart blir det bättre, tror det kommer att vara tufft på jobbet imorgon för där röker nästan alla. Fan är ju helt besatt av det här måste hitta något annat att tänka på haha. Ska iväg och träna snart igen körde ett 60 min pass body pump igår och man är väl inte i topp form så det känndes ju lite om man säger så, fast dock inte lika farligt som jag trodde att det skulle vara, idag blir det först 30min spinnig som uppvärmning och efter det blir det 30min core. Nä nu blir det ett nytt liv utan cigg, träna stenhårt börja äta nyttigt och köra järnet. Tror jag tänker alldeles för mycket ska sluta tänka och bara vara ett tag inte överanalysera allt utan bara känna att man lever lite, visst är det jobbigt ibland men håller man tillbaka förmycket och aldrig vågar satsa på något så kan man ju inte ha så roligt! Så det får bli en sommar utan hämningar eller ja till en viss mån iafl...Hoppas ninis är pigg nog lite senare för jag vill träffa henne idag:) so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0