Goookart

Haha var och körde Gokart igår med ett gäng, var livrädd i början för alla körde ju som idioter så jag mesade på några varv först innan jag vågade gasa på lite sen vart det lite fart, så det var roligt vi hade ju racerdräkten på;) klippte mig igår också STORT misstag att klippa lugg är nog första gången jag verkligen har riktigt stor lipat efter ett frisör besök var helt förstörd igår! hehe men nu blir det bara att work it den är ju rätt lång så om en månad går det nog att fixa en sne lugg å låta det växa ut mitt kära hår. jaha nu blir det duschen sen åka till nettan sen ska vi på äventyr, det blir spökjakt ikväll med ett gäng till sandträsk men det blir lite senare, spännande hehe









Kommentarer
Postat av: Nina

Altså! den där bilden är jäkligt obehaglig½! haha

2008-08-03 @ 00:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0