long time no seen

okej okej måste väl erkänna att jag är lite smått dålig på att blogga men det är ju typ bara elin som läser den ibland haha okej det har väl hänt en del sen sist jag skrev jag har fyllt 20 bast och det känns väldigt skönt men lite sniiki är det att få gå på bolaget själv hehe det har blivit en massa festande på senaste men jag skyller det på att välkommna sommaren:) sen så ska jag äntligen få flytta hemmifrån igen ska bosätta mig i g-stan hade jag tänkt så från och med 1 augusti så är det där ni kan hitta mig, det känns så otroligt skönt att få komma bort från den här misären och bo själv igen, Lovley! Nu börjar bitarna falla på plats en efter en och det känns riktigt bra...som dom säger välkommen in i vuxen livet haha kommer man någonsin bli rikigt vuxen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0