Spökjakt

Haha ja vi var ju som sagt på spökjakt igår i sandträsk, men det blev väl inte så lyckat som vi tänkt. Innan vi for dit var jag och nettan ganska kaxiga men sen i bilen när vi fick veta att det varit ett sanatorium och ett gammalt mental sjukhus så blev det ju genast lite mer spännande. Det är helt offatbart stort vacker och förfallet, man fick riktiga rysningar när vi gick runt där och kollade in i fönstrena såg precis ut somi en skräckfilm, men vi han ju alldrig ta oss in innan det blev värsta razzian kom en jvla massa bilar så vi sprang ut i skogen och visste inte riktigt vad vi skulle göra men vi hade ju inte gömt våra bilar så bra så dom parkerade in oss så vi inte skulle kunna ta oss därifrån så det var väl lika att ge sig tillkänna men vi hade ju inte varit in än så igentligen så var det ingen fara men när vi väl kommer fram så kommer det tre stora biffiga utlänska män med baseboll trän å då kan jag säga att jag blev lite små rädd men det gick bra så vi tog och begav oss hemmåt. Vi han ju endå springa runt där ett tag och beskåda den otroligt stora byggnaden där så många människor  har dött. Nä det var en riktigt mäktig känsla att vara där! Synd bara att vi inte tog oss in där.


 "Spökslottet"





Kommentarer
Postat av: Nina

Skriv blogg så jag får ngt att göra på dagarna!! haha

2008-08-04 @ 00:47:42
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0