supersugen

Jag måste bara berätta om den filmen SÅÅ sjuk! Det måste nog vara en av de sjukaste filmer jag har sett, det är en sån där film där allt bara går fel och man sitter med magont och kan knappt titta för att dom gör bort sig så mycket...Men helt ok, några skratt anfall fick man ju men jag kan inte kalla den annat en sjuk! Men skulle förmodligen aldrig se den igen haha. Så är ni sugen på att se en sjuk film med humor där de ända ord dom typ kan är kuk och knulla, den är väldigt sexfixerad eller ja hela filmen går ju ut på att förlora oskulden innnan sommaren är slut, så då ska ni nog se den. Ikväll blir det taco kväll och sällskaps spel för det blir sista kvällen med anna på ett bra tag och sen ska hon ju flytta till uppsala. Så det kommer bli en riktigt mysig hemmakväll, det blir jag, nina, anna, rickard och nettan + lilla adrian som nettan är barnvakt åt. Så det kommer bli god mat trevligt sällskap garanterat massor av skratt och byta bajsblöjor;) nu blir det back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0