tisdag

Ja ni har haft en sjukt stressig dag idag nu är första gången jag kan sitta ner sen kl 5:30 imorse, åå fyy fan så skönt det känns kan ju bero på att jag inte sovit nästan något inatt men vad vet jag hehe;) såg den nya indiana jones filmen igår och måste bara säga fy fan så B den var fast lite rolig var den ju med nå sjuka djur scener. Men ögoninflammationen är nästan borta nu så hell yeah! Nu är det bara ret hostan kvar! Imorgon blir det en riktig sov morgon ska äta lunch på jobbet imorgon med tjejerna på min lediga dag för att Marie flyttar ju sen, väldigt tris måste jag säga men samtidigt flyttar on ju bara till mitt andra hem östersund åh fy fan så mycket bättre hon kommer att få det där:) Saknar ösd nå sjukt fan alla mina roligaste och bästa stunder hade jag fan i mig där alltså. Men ska ju dit på yran och jag säger bara fullt ös medvetslös hehe sjukt kul kommer det att bli! nä nu ska jag slå på någon bra film och lägga mig och sussa, så sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0