tjejkväll

Det blev en riktig tjejkväll ikväll jag, nina, elin och lisa. Jobbat idag var riktigt trött, men nu är jag pigg. Igår kväll tog jag sista dosen av mitt pencellin känner mig betydligt bättre en jag gjort på 8 veckor, rethostan är borta jag har en liten aning om att det kan ha berott på rökningen hehe nä det går faktisk över förväntan med att sluta fast vissa dagar är det riktigt jobbigt men då är det bara att trycka upp en snus. Vi har gjort en stor beställning på över 4000 jag nina, elin och crille, ska bli kul när kläderna kommer. Nu är det bara 9 dagar tills jag kan flytta in i lägenheten kan knappt bärga mig, ska bil så otroligt skönt att få flytta. Hell yeah nu blir det lite Sex and the city!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0