Less

Fattar inte att vi har de så sjukt varmt på jobbet man håller ju på att dö, fan har dom aldrig hör talas om AC! nä fan man skulle ju kunna vandra omkring naken utan att frysa. haha nåja inte så länge kvar av den här dagen är sjukt trött, Ikväll blir det Fotboll Sverige-Ryssland nu tar vi dom jävlarna;P Lär ju vara ett jävla drag på färjan ikväll när dom visar fotbollen där. Shit vad jag använder fula ord hela tiden känner jag måste nog försöka lägga av med det eller inte försöka jag ska! hur många gånger försöker man inte tex sluta röka det funkar inte om man har den inställningen för att försöka är = jag vill inte, och finns inte viljan så går det ju som sagt inte så strålande, så jag ska. Men ialf så måste jag nu påtal om röka ta mig en cigg innan kassa passet kl 19:00 ciiiao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0