A little trip to heaven

Tänk om man skulle vakna upp en dag och alla ens bekymmer skulle vara borta och inte finnas längre, fan vad skönt allt skulle vara då! Men så är det ju inte, man måste ta itur med jobbiga saker även om man vill det eller ej. Jag känner att jag skulle vilja bli lite inspererad snart och få tillbaka lite energi, ha ett mål att sträva efter och  verkligen gå in för det. Tänka på något annat i varje fall, jaha nästa vecka blir det att söka nytt jobb kan inte bara sitta hemma och vänta på att dom kanske ringer på morgonen och vill att jag ska komma in och jobba. Jag vill ha ett stadigt jobb där man vet att pengarana kommer in varje månad så att man kan planera sitt liv lite bättre och inte behöva leva från månad till månad. Det spills verkligen inga sekunder här i luleå på att skvallra ibland så vet ju folk saker som rör dig innan du ens vet de.





Allting har sin tid.
Tala är silver, men tiga är guld.

image3

Hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0