Stallet

Sitter här och funderar på att göra lite frukost snart så jag kan pallra mig iväg till stallet. Ska dit och rida på min lilla prins och ge dom lite mat och ta med Rambo på en ridtur så han får springa av sig lite, Rambo är nämligen dem jag har hästen hos hund så vi brukar försöka åka ut vid lunchtid om vi inte jobbar och ge hästarna lunch och rasta Rambo:) Jag har fått lite ny energi så nu jävlar blir det att börja tränings rida på allvar igen varit lite slö på senaste så nu kommer han få sig en omgång som heter duga. Léttir tycker nämligen om att bara gå på och springa fort. Tre månader kvar till tävlingen så vi har ändå rätt lång tid att reparera det som han har tappat sen i sommras, shiiit han var så jävla fin då, tänka sig att det blir så när man använder det  man har lärt sig under alla dessa herrans år man har hållt på med dessa underbara hästar. Nu blir det frukost och sen stallet! Ciiiao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0