De var ett tag sen..

Nu har jag faktiskt inte hunnit skriva på ett tag men det kan ju bero på att jag inte haft tillgång till internet också..Så nu blir det en liten uppdatering, igår var vi ett gäng hos nettan var dock väldigt trött i början av kvällen men efter några glas vin blev man genast piggare. Sen blev det cleo och det var faktiskt riktigt roligt där igår skit bra musik och trevliga människor, nettan skulle bara gå och möta upp fille bus och sen skulle de bege sig mot cleo och möta upp oss men då hamnade hon istället på olivers i fyllan och villan fast det berodde ju kanske också på att hon blev jagad genom halva stan av en av hennes konsum kunder. HEHE sjuka grejjer händer på fyllan, sen har vi varit så jävla trasiga och bakis idag så det är helt sjukt vi har hunnit vara och klippa oss sen så har jag och nettan sett en lite säl unge på isen när vi var ute och gick med hunden så jävla söt, gjorde ont i hjärtat att se den ligga där helt ensam och frusen. Imorgon ska jag hämta en ny häst ska bli sweet! Då har jag två att rida på. so long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0