Rubrik?

Fan vad jobbiigt med att komma på rubriker ibland. Jaja idag har jag jobbat, jag och daria hade väldigt roligt åt fan har glömt ordet!?! typiskt ajja men det var skit roligt ialf har fått in jätte stora miniräknare idag dom är typ som ett A4 och heter Big Daddy hehe de hade vi också väldigt roligt åt, Whos your daddy now? ;) men men vi var nog lite för trötta på slutet av dagen. Har varit förbi Elin och checkat in hennes nya sillisar väldigt fina var dom, jag ska göra mig ett par till hösten hade jag tänkt mig. Har varit och ridit lektion på Dád hon har fått lite återfall i galenskaper nu igen men inget man inte klarar av hehe hon är ju såå flott så det kompenserar som. Sen var jag till Léttir och red på honom det gick väla sådär idag var han väldigt pigg. Har hunnit med en massa idag skönt att få lite grejjer bortgjort har betalat en massa räkningar det tar ju emot lite men det får man stå ut med, är ju inte riktigt fattig ännu några tusenlappar finns det kvar så man klarar sig till den 25:e. Nä nu blir det duschen, ciiao!



Kommentarer
Postat av: Elin

snart är de din tur att göra sillisar ;)

2008-05-16 @ 06:52:26
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0