Run fatboy run

En film vi såg igår kväll, var faktiskt pretty good, bättre en jag trodde iafl. Men budskapet med filmen var ju bra. Det handlade om att aldrig kunna slutföra saker utan att bara springa ifrån sina problem men problemen finns fortfarande kvar. Det är ju faktiskt sant även om det är jobbit vissa gånger så kan man inte bara springa ifrån sina problem utan man måste ta tag i dom och gå vidare vad mer kan man säga en att sanningen gör väldigt ont ibland! Firade nina igår som blivit 21, shiiit vad tiden går fort, jag fyller 20 om en månad, vet inte vart de senaste åren tagit vägen. De har gått så otroligt fort sen man fyllde 18. Idag har jag haft sov morgon till 12:30 åå det var så behövligt har inte fått sova så länge på bra länge, nu är jag barnvakt åt lillebror som har 39 i feber och är helt slut, stackarn! sen ska jag städa kan behövas, å sen ska jag hämta min mobil yeeey åh hade råkat betala min mobil räkning 2 ggr vet inte hur jag lyckas så jag får tillbaka 1200, är ju inte helt fel! citat ur landet för länge sen" Ingen vet vad livet kommer att ge oss, försen det händer" hon var rätt smart lillefots mormor sitter och ser på den med lillebror, gullunge.  Ska rida lettir ikväll, mysigt! Å efter det bilr det ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0