trötter

svar ja! är på jobbet nu är bara 40 min kvar tills vi stänger wiie, spelkväll hos ninis ikväll men orkar nog inte fara dit, fast det hade nog varit väldigt roligt. Men jag har ju en  massa hästar och hundar att ta han om, så lär ju inte komma iväg från jobbet försen efter halv 8 nångång sen ut till mariebäck ge hästarna mat och hundarna och promenera med dom också sen mata mig själv lite kanske sen duscha och fixa sig å då läär man ju inte vara där försen vid 22:00 nångång känns lite stressigt och sen så är det ju en bit att åka så orkar nog inte det. Jag har ialf fått in pengarna på banken såå det blir nog att handla sig lite gotta och hemma mys.


ciiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0