uppdatering

Nu blev det ett tag sen man skrev igen, vad har hänt på senaste då?! I helgen var det fest både fre och lör, fredagen var vi på cleo en sväng, rätt skojj faktiskt sen på lördag så for jag, anna och lisa från jobbet till en fest hos ricky ricardo i boden och grillade sen kom nettan anna nina och elin m sällskap. Sen gick vi ut på bodensia var rätt så trött eftersom jag jobbade på dagen på lör, nettan var ut nykter men sist utav oss alla från krogen;) jag och anna satt på en kall bänk och väntade på henne så hon kunde köra hem oss. :) sen så är jag fortfarande sjuk så less på det här söt nina följde med mig på jouren efter jobbet så jag kunde träffa en doktor har haft svår andnöd fan hatar att inte kunna andas, så då fick vi sitta där i 3h sen så fick jag brickanyl utskrivet ialf så man kan andas igen har luftstrupskatarr. jävla skit jag vill ju verklige bli frisk nu! Igår var vi ut på färjan på premiären snacka om att den kom med sommaren, hade jätte mysigt där igår med de bästa sällskap som finns! Så idag har jag spenderat dagen hos nettan vi har legat ute på hennes bakgård och solat hela dagen i fin vädret med linda och jenny och deras ursöta ungar, sen var det en massa grannbarn överallt också så det var fullt hus heladagen, mysigt! Ska till stallet och rida snart! känner mig lite trött bara men det ska nog gå an:P sooo looong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0