Medvind

Vinden blåser åt rätt håll för mig just nu, har fått en lägenhet i stan och har mycket mer pengar den här månaden en vad jag trodde! Hittade nästan oanvända vinterdäck så nu är bilen broddad;P Dom satt på dem på verkstan till och med, till ett kanon pris! Sjuk är jag fortfarande en såndär riktig förkylning som bara inte vill ge med sig. Imorgon blir det in flyttnings fest hos Nina, ska bli riktigt roligt.  Nu ska jag fixa mig lite innan stan, dom har ju kvälls öppet så man kanske hittar nått fint man kan ha på sig imorgon. Håret haha ja ni ska göra det lite mer mellan brunt idag för nu är det lite mer åt det rödbruna hållet , men det blir nog bra! I värsta fall får jag bli mörkbrun igen=) Later


Grabbarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh lite nice :) då hoppas jag det blir inflyttningsfest hos dig sen då ;) hehe!

2008-11-27 @ 21:51:50
Postat av: anna

ja den där kommentaren var ju från mig då haha!

2008-11-27 @ 21:52:17
URL: http://flymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0