söndag

Är fruktansvärt less på att jobba helg nu, är min 5:e på raken om jag inte minns fel, så nästa helg tänker jag då ha ledigt. Så underbart att kunna festa och inte behöva stiga upp och jobba dagen efter! Ja men helgen har varit jätte rolig, Ninas inflyttnings fest blev väldigt lyckad även fast jag inte var så party i början men det släppte efter några glas och lite singstar. Börjar bli friks nu så det är bra, så man har energin att börja oroa sig över alla julklappar som ska införskaffas. Måste ju flytta där över jul och nyår det suger dock lite att det var de månadsskiftet, men är såå nöjd endå. Diggar min nya hårfärg den funkar mycket bra på mig. Nä så det var väl allt jag kom på nu, Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0