jobbbbb...

Tjoo, bara 2h kvar nu! Ska bli så skönt att slänga sig i sängen när man kommer hem, är så trött och har ont i hela kroppen;P Vi var och tränade igår och gisses amalia så tungt det var, är lite vek. Men det ska de bli ändring på! Det gick ändå rätt så bra igår tyckte jag vi började med att trampa på sån där trampmaskin typ 30min och sen gick jag med nettan och gjorde lite olika övningar, så det var faktiskt roligt, även om jag kan vara lite gnällig haha..Nettan var jätte duktig och nina sprang 1 mil på 1h! Bra jobbat tjejer. Tänkte ju vara duktig och gå upp 1h tidigare imorse och gå på min morgon prommis men det regnade så jag valde att sova istället;P Men en kvälls promenad är ju aldrig fel. Nä nu blir det back to work...Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0