lördag

Bakis idag svar: JA! Fattar inte varför man utsätter sig själv för det här, alltid samma visa helg efter helg. Men nu blir det lugnt några helger, har just tryckt en pizza och har inte ångest alls för jag försöker intala mig själv att jag var värd den, men ffs man blir ju faktiskt inte fet av 1 pizza...Imorgon så är det nyttigt igen som gäller, ska till stugan imorgon och lägga om till vinter däcken, så det blir gjort någon gång. Gudars vad jag vill ut och resa, göra nått annat en att leva ett trist liv här i luleå, (jag hatar det!!)  jag vill åka nu eller ja helst igår, men det kommer att få vänta ett tag. Nu ska jag lägga mig igen och fortsätta mitt film maraton, eller jag varavar med att sova och se på film. Over And Out


 Min Älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0