Måndag

Ledig har man varit idag, så jag började dagen med en riktig sovmorgon, men det behövde jag, mina sovproblem är tillbaka håvete också, vaknade typ vid 1 och somnade om vid 4 var den nog...Jag tror jag har seriösa problem, har en ständig oro i kroppen som gör sig påmind allt för ofta nu för tiden, jag kommer väl få nått jävla nevöst sammanbrott snart. Varför kan det inte gå mer en tvådagar att man känner sig pigg och glad, är det normalt att må såhär dåligt? Mentalt ostabil är nog rätt ord...Snart kommer det att brista och om det gör det så blir det nog en väldigt stor form svacka.....De säger ju att tiden läker alla sår, men jag börjar faktiskt undra om det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0