morsning korsning

Dag 2, klev upp halv 8 idag igen och har varit på min morgon promenad nu innan frukosten. Man känner sig så fräsch när man när man fått duscha efter promenaden nästan som en ny människa, jag kommer inte ihåg sist jag var så här pigg och kry i kroppen och glad dessutom och jag har bara börjat igår! Det är lätt mer en 1 år sen jag mådde såhär, men mycket handlar om inställning också, jag gnäller väldigt mycket och ofta, men nu får det vara slut med sånt det tar bara en massa onödig energi och gå och tycka att livet är piss...Så nu får man bara försöka att tackla promblemen som de kommer och inte gå och älta allt tusen gånger om och tänka vad som blivit om man hade gjort det på ett annat sätt eller valt en annan väg, för sanningen är att alla val vi gör formar oss till dem vi är idag och de vi kommer att bli!








I don't wanna talk
About things we've gone through
Though it's hurting me, now it's history.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0