onsdag

Veckorna går så sjukt fort ibland, snart är det jul haha får alldeles förmycket jul känsla alldeles för tidigt, men det kan ju faktiskt bero på att jobbet är fullt med tomtar och diverse...shit bara 1 v och 2dagar kvar till kursen, jag har ju gjort något jätte dumt skulle bara prova lägga han lite i pass och nu är det de enda han vill göra ffs! Nä men han töltar bra och traven sitter det är bara i galoppen han blir riktigt passtaktig och i nedtagningarna, shit vad pinsamt om jag inte hinner fixa de innan. Jag ska ju veta bättre tycker man, men icket. Nu blir det att skynda sig till jobbet, mördar passer 10-20 hatar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)

Roligt att du kommenterade hemsidan min...

Har följt din blogg till och frðn ganska lenge ;) Mðste ju hðlla lite koll pð folket frðn Sverige..

Vad er de som inte blivit som du ville osv sð.

Leker livet annars för dig och Nettan och sð??

Kram Petro

2008-10-22 @ 21:54:18
URL: http://petronellah.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0