perfect stranger

kom hem för ett litet tag sen, har tryckt max (ångest) men fy fan så fint det satt. Har just börjat svepa cider, brukar inte gilla det men jag har hittat en BlackLime en 7,0 tiil och med. Snart blir det flaskan, om en stund ska jag gå och möta nina i mörka skogen haha nä men på sant så är hon påväg hit och jag ska möta henne i skogen;P Shit vad jag svammlar, jobbar hela helgen lång, jag förstår varför man behöver ta sig en liten stänkare på helgen efter en hård veckas arbete..Fan så fint!

Bjuder på en bild från i sommras! ( Vi flög i den där till boden haha)





Åå lite mer sommar



Försöker blåsa upp luftmadrassen, med mina rökarlungor..



Pdol 05 eller 06 ?



Full eller vad haha





Innan Färjan



Oliver´s


blablabla nu ska jag ta på mig en massa så jag inte fryser ihjäl, Nina hjälpen är påväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0