Stuck in reverse

Ännu en sömnlös natt med mardrömmar, det känns verkligen som att jag kommer börja stört böla vilken sekund som helst nu, för att jag är så trött..Jag skulle igentligen jobbat idag men jag hade sån migrän imorse så att det gick bara inte, kan ju bero på att jag inte kan sova. Även under dom få timmar jag lyckas sova så vaknar jag ju upp hela tiden, det blir som aldrig att jag hinner somna på riktigt eller hur man ska säga. Men nu ska jag åka till stallet och rida med nina och få en massa friskluft, det tror jag kommer att göra susen! Sen tänkte jag träna ikväll och pumpa ut mina sista krafter så jag kanske kan lyckas sova en hel natt. Later



When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0